Friday 23 November 2007

Jalan2 cari makan...

balik dr beli groceries kat Asda aritu..huby beli "donner kebab" dgn "tikka chicken" kat Darnall. Tapau ajer sbb aku malas nak masakk...hehehehe! chef mintak cuti masuk dapur.. aku saja nak citer pasal 2 mknn ni sebabnyer....inilah makanan 1st yg aku mkn masa aku sampai kat Heathrow aritu...masa huby dtg amik tu dia bwk bekal donner kebab..kihkihkih! tp, masa tu dah sejuk kejung dan masin lah sgt rasa!! fav. laki aku tuh!! hari2 mkn masa buka bulan pose tuh...Dah bnyk kali jugak aku mkn tp rasa nak makan lagi...sedappp!! 1 box tu diorang jual 1 pound ajer...bnyk giler!! kalo mkn bnyk tu x kenyang2 jugak...tak tau lah aku!!




"Donner kebab" tu hirisan daging kambing yg dihiris memanjang..kat mesia rasanyer mcm x penah jumpa.. yg 'tikka chicken' tu plak dia lebih kurang ayam tandoori kita tp dia dah siap potong kecik2..Dua2 pun dia serve dgn salad & fries...sos pudina & sos cili .....

No comments: