Tuesday 20 November 2007

hari yg muram...

alahai...mcm ni punyer sejukkk ker??

aku dah rasa cam beruang kutub jer berkurung kat rumah ni...sejukk!! eee werr...!!aku tgk weather forecast, light rain & fog akan berlarutan sampai hujung minggu nih. Temperature sekarang dlm 6 darjah celcius...mlm lak mencecah 2-0 darjah!Ni view dr rumah aku..masa ni kul 12.30 ptg (dah petang sbb mlm kul 4.30)entah bila masa tghari pun aku x tau....


rindunyer kat matahari mesia..lepas ni aku xnak bising2 kalo panas kat mesia tuh..bak kata org 'hujan emas di negeri org, hujan batu dinegeri sendiri, lebih baik negeri sendiri". ari ahad mlm tu huby aku kata, ada org bgtau dah ada snow! ha..snow!! aku x sedar pun..sibuk2 kat Subud tu kot...

Makannn???

disebabkan sejuk lah aku terpaksa mereka2 benda nak mkn nih. aku try la wat puding jagung guna tepung bird's custard..letak jagung. siap tipon mak aku camne nak tau yg puding tu dah masak..dah boleh angkat.ooo...dia ckp tunggu sampai berkilat..biar tanak..bila potong x melekat! camtu yek..aku pun bubuh la jagung satu tin kecik utk 1 pint santan. mak oi..berjeragai jagung! jadik kureng cantik la bila dipotong..tp sodaplah kat tekak aku..

No comments: