Saturday 1 December 2007

Kak Rozie nak pindahhh...

Semalam aku terima jengukan kak rozie...

Dia kata besok dia dah nak pindah...aku dah tau tp mlm tadi aku mcm terasa sesuatu...apa dia nih?!

'Tiada lagi org akan mengintai bila aku beli cekelet utk iman kat kedai depan itteww...!'

Tetiba aku terasa sentimental plak, saat kemesraan baru terjalin..tidak akan ada erti lagi memandang sekilas rumah mu tatkala lalu kekedai....wuaaa!! walaupun selama ni aku lebih memandang bumbung rumah mu dr memberi salam, ttp jauh disudut hati ada kelegaan & kegembiraan bila tau didalam rumah itu ada kak rozie sekeluarga ....aiseh..jiwang la pulak!!

Anyway, happy moving to Kak Rozie & family...take care. Semoga selesalah hendaknyer disana didlm menghadapi kehidupan seharian..mcm syok je tempat tu kan!! (gua dah sekodeng la rumah lu..ahaks!!) kalo ada ala2 house warming ke apa...jgn lupo den tau!! ahakss!

Jgn lupa selalu posting blog utk kengkawan kat sini esp. kak pah...kesian dia..selalu ada depan mata...betul x kak pahh???! den pahammm...

xpelah kak pah..bila iman pg sekolah nanti, ita temankan kak pah pulak yer..!!! bleyyy???

3 comments:

Rozie said...

alamak...special le pulak(kombang montot den)

dey, jiwang karat nampak??? goli tiak den!!! ngeh....ngeh...ngeh!!!

house warming tu tak der arrr, tapi mkn ari raya insyallah ada....tunggu jer undangan!!!

anytime bila terrr rindu kek den, datang yo lah...tak pyh tunggu undangan!!

Kak Pah Sherry said...

Mmg rindu sgt2 Nita..tiap2 hari sama2 ambik anak ke sekolah... skrg ku kesorgn... lebih2 lg masa skrg akak tgh bersedih atas kepergian mak sedara.. lg le terasa..uwaaaa... Bleyyy Nita..akak mmg sdg mencari teman seperjalanan utk ambik bdk ke sekolah..tp Nita satu destinasi je akak pulak ada 2 destinasi... balik kena lain2 le nmpknya...

NITA said...

wokey...lama x nampak blog sendiri...(laptop kena reformat...ada spyware jahat masuk..!!)

ita pun lom lepak rumah kak rozie lg nih.bleyla nyebuk jap2 lagi..oh ya kak rozie, itu kedai depan punyer rumah lama krim salam...hikhikhik! dah bersedara nampakkk??

utk kak pah, takziah atas pemergian mak sedara tu.Itulah ketentuan Ilahi. Yg hidup pasti akan pergi...Al Fatihah.