Wednesday 22 October 2008

Kunjungan keluarga setaman pada hari pertama Aidilfitri...

Ha...gambar raya lagi! entry ni saja aku peram lama sikit baru nak publish...ahakss..dgn ertikata lain belom rajin nak wat posting.

Gambar2 ni pulak tangkapan masa serbuan warga Tinsley ke rumah no.17 Oversley Street a.k.a rumah aku ler tuuu.Pada malam raya pertama tu, kitorg jln pusing abis satu taman..ronda2 raya sampai kul 12 mlm. Ada 6 bjik rumah open tu. Ha...bygkan la ..penuh berkocak perut kitorg makan2 raya.

raya rumah 1
Ni kaum2 ibu yg turut serta...aceli masa time serbu rumah aku tu...semua keluarga ada. Dlm 12 keluarga cenggitu. So, penuh la rumah aku yg sekangkang kucing tu. Tapi, time makan tetap maintain u!

raya rumah 3
Ni pulak meja hidangan. Macam2 ada. Mlm tu main menu..laksa johor! Menu ala kelam kabut rembat apa bahan yg ada. Kuah laksa pon pakai tuna & sardin dlm tin. Tapi, sbb memandai2 kretip..itu semua tak jadi masalah. Sedap jugak tau!!!

raya rumah 4
Ni antara sahabat yg menjamu selera...masa ni dah pukul 12 mlm tu...
Gambar tak dpt ambik bnyk sbb mak busyyy u!

Ok...ada bnyk lagi entry...nanti aku publish wokeh!!!! Open house lagiiii....heheheheh!

2 comments:

Unknown said...

TOT...aku windu arr sama kau..bile ko nak balik...kite lom beraya pon..

NITA said...

ha..tau pon rindu! dulu rumah guling2 pon buleh sampai...tak sampai2...hikhikhik!

nanti aku balik lerrrr....tungguuuu!