Friday 22 August 2008

Aku arini.....

Kalo sapa yg baca posting aku kena kacau dgn mamat sewel mabuk sebelum ni, mesti rasa cuak kan..sure dpt rasa..adakah mamat sewel mabuk yg bernama Rich carik aku lagi arini..

Dah tu..korang hingat aku tak cuak?? Ish...cuak seh! Arini aku pegi keje tukar jacket, tukar tudung..kira tukar imej la.Takut la kalo mamat sewel tu nak trace aku kan...ye lah..kata2 akhir dia 'I know ur working here' tu...bikin gua seremmm...
Arini berbekalkan semangat Charlie's Angel..turun jer keta, kuar parking...aku pon jalan laju2 mcm org nak amik hadiah. Dah tak toleh kiri kanan dah...straightttt jer. Kira mcm kes berwaspada lah ni. Bila dah masuk shopping mall tu, aku nampak kelibat org lelaki dari celah bertentangan...selalu aku cool jer..tp, arini aku dah nekad..kalo nampak lagi mamat sewel tu..aku nak kuarkan skill Power Ranger Mystic Force lawan dinasour tu..bior bersepai tulang temulang mamat tu! Pergh...dlm kepala dah set dah ni...dalam pada tu, jalan laju2...jgn tengok kiri kanan!!

Tetiba ...ada suara ' hi Rose..are u running for charity race??'..dgn suara gelak2 pulak tu...waaa...ini dah melampauuu!! ishhh....aku pon angkat muka,buat muka ala2 Power Ranger kaler pink dah ni.Dlm kepala..mmg dah set dah ni...hancuss lah kau arini mamat sewel!...Tapi...gulp!! salah org daaaa...

Rupanya John, manager tempat aku keje tu...cis..ada ke dia kata aku nak pegi charity race??? tataw ker aku tgh training ala skuad khas pemusnah bom nih! ceh!

Anyway, malu sehhh...last2 aku jalan slow2..lemah gemalai ..beriringan dgn bos Re*****c yg ensem tuuu...ahaks!

No comments: