Saturday 20 September 2008

Lama tak memblog...

Apa kisahnyer cik nita kita lama tak mengupdate blog???

Banyak kisahnyer...antaranyer ialah..kerana jiwa tak tenteram!Ya Allah..hanya padaMU aku berserah..panjangkanlah umur abahku..berikanlah dia kesihatan..

Alkisah nak dijadikan kisah, aku sekeluarga tgh agak bermuram durja kerana abahku tersayang dah hampir seminggu terlantar kat spital. Sedih giler rasa dihati sbb anak pompuannyer yg sorang, menantu yg sulung dan cucu yg sulung ni nun jauh kat negara org. Kalo bisa aku terbang, aku mau pulang!...tak kisahla naik apa..asalkan sampai...huhuhuhu!

Sakit lama abah dtg balik. Demam yg tak kebah2,lemah, lembik..tak bermaya sampai nak angkat badan sendiri pun tak mampu. Jawabnyer, duduk wad la!...masuk air, masuk darah...masuk antibiotik. Sejarah kesihatan abah yg ada kencing manis, darah tinggi & bermacam2 lagi sakit yg bersangkut paut membuat dia lemah...berpapah dan ber'diapers'. Aku tau mcmmana keadaan abah yg tgh sakit tu. Sedu sedan abah menahan sakit.

Alhamdulillah...selepas hampir seminggu abah di hospital, kesihatan dia beransur pulih. Lega rasanya mendengar berita. Semoga abah akan bertambah sihat dan pulih dari dugaan sakitmu itu....Amiin....

baby3

No comments: