Wednesday 25 June 2008

Netball Helwa Sheffield 2008

netball1

Meriah...meriah!! kat Mesia pun x semeriah mcm ni hidup aku tau!!...Kami main netball..waaa...!! syabas to HELWA (Hal Ehwal Wanita) Sheffield krn menjayakan sukan netball yg setahun sekali ni.Bertempat kat Goodwin Sports Centre, para ibu2 dan anak2dara Sheffield turun padang...jgn main2!! semua pun terbang tangkap bola..terasa seperti remaja kembali! ahaksss...!!

Dan, dgn tidak sengaja nyer aku join team Go Dewi Satria..iaitu Team Kuning/Oren. Menang pulak tu...!! ni kira tumpang tuahlah yer..sbb actually nama aku xder pun dlm mana2 senarai...akibat aku bergi berpoya2 kat Europe..tp, yg bagusnyer..dpt la jugak aku main walau sekejap...org kata...ketaq lutut tgk member2 terbang, tertumus,tertonggeng dsbnyer...heheheheh!

netball2

Gambar boring aku tgh tunggu kot2 ada peluang ada pemain yg semput ker apa...heheheh so ada peluang aku main sat!...Gambar ke2 tu..gambor 'adiikkkk manisss' Sheffield..ahakss! Still single & available rasayer..nanti aku serbey...heheheheh! gurau yek!!

No comments: